کالا تعمیر لوگو
کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ

کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ تمام مدل ها+ راه حل

ارور ماشین ظرفشویی آاگ مانند سایر برندهای مشابه یکی از بهترین راهنماها برای تعمیر ماشین ظرفشویی می باشد و تا حد زیادی علت اصلی خطا را شرح می دهند. این کدهای خطا ماشین ظرفشویی آاگ کاملا منحصر به فرد بوده و برای هر یک از برندها ارورهای مخصوص به خود را دارند. ما در این بخش از آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی کالا تعمیر در ادامه نگاهی به کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ AEG خواهیم داشت.

کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ مدل F66702

کدهای خطا و ارور I10 ماشین ظرفشویی AEG

این کد خطا در صورت مواجه شدن با مشکل در سیستم ورودی آب به داخل دستگاه بر روی صفحه نمایشگر ظرفشویی نمایش داده میشود. برای برطرف شدن این کد خطا در مرحله اول باید شیر آب ورودی را به طور کامل بررسی کرد و از قطع نبودن شیر آب آشپزخانه مطمئن شد. اگر شیر آب ورودی با مشکل خاصی مواجه نباشد، لازم است سنسور و همچنین مگنت ورودی را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض نمایید. در صورتیکه که تمام این موارد کاملا سالم باشند، مشکل ممکن است در مدار برد اصلی باشد که نیاز به تخصص افراد حرفه ای در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ دارد.

کد خطا I20 ماشین ظرفشویی aeg

یکی دیگر از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ که به طور رایج بروز می کند، I30 می باشد و نشان دهنده خرابی در سیستم تخلیه دستگاه است. در اولین مرحله برای برطرف شدن ارور i10 ظرفشویی aeg لازم است شلنگ خروجی را بررسی کنید تا دچار گرفتگی نشده باشد. در صورت نبود مشکل در این بخش، لازم است تا مگنت خروجی را بررسی نمایید و در صورت خرابی آن را تعمیر و یا تعویض کنید. البته لازم به ذکر است که در برخی از مواقع ممکن است وجود اشکال در برد اصلی و یا سیستم هیدرواستات باعث بروز و نمایش این کد خطا شود.

کد خطا I30 ماشین ظرفشویی aeg

از دیگر کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ که به طور رایج بروز می کند، کد I30 می باشد که نشان دهنده وجود نشتی در دستگاه است. اولین کار در مواجه شدن با این نوع ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ، قطع کردن برق دستگاه می باشد. بعد از قطع برق باید بررسی کنید که آیا دستگاه به اندازه کافی آبگیری شده است یا خیر؟ در برخی از مواقع بخاطر خرابی شمارنده آب ممکن است ظرفشویی بیش از اندازه آبگیری شود و در نهایت نشتی رخ می دهد. از دیگر راه های برطرف کردن این کد خطای ماشین ظرفشویی AEG، برطرف کردن زنگ زدگی های داخل دستگاه می باشد چون در نهایت باعث ایجاد سوراخ های کوچک و نفوذ آب به داخل سنسور میشوند.

کد خطا I40 ماشین ظرفشویی آاگ

از جمله کدهای خطا ماشین ظرفشویی AEG که برطرف کردن آن کاملا تخصصی می باشد، کد مربوط به خرابی سیستم هیدرواستات و سیستم شمارش آب است. عملکرد سیستم هیدرواستات باید با دقت بررسی شود و در صورت نیاز سیستم ترمال تعویض می گردد.

کد خطا I50 ماشین ظرفشویی AEG

یکی از بدترین کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ این کد خطا بوده که نشان دهنده خرابی در موتور ظرفشویی AEG است. برای برطرف کردن ارور I50 در مرحله اول باید موتور دستگاه بررسی شود و در صورت نفوذ هرگونه شی اضافه به درون موتور، آن را خارج کنید. البته این در شرایطی می باشد که خوش شانس باشید، چون در اکثر مواقع بروز این خطا به معنای سوختن موتور است و نیاز به تعویض و یا تعمیر کاملا تخصصی دارد.

کد خطا I60 ماشین ظرفشویی آاگ

از دیگر انواع ارور ماشین ظرفشویی آاگ که ممکن است در حین کار با آن مواجه شوید، خطای مربوط به سرد بودن آب داخل دستگاه می باشد. ابتدا لازم است المنت بررسی شود و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردد. در اغلب مواقع این مشکل کمی جدی تر است و نیاز به تعمیر هیپ پمپ ماشین ظرفشویی وجود دارد. تعمیر این قطعه از ماشین های ظرفشویی کاملا تخصصی می باشد و نباید بدون داشتن دانش و مهارت نسبت به تعمیر آن اقدام کرد.

کد خطا I70 ماشین ظرفشویی آاگ

خرابی در برد دستگاه علت اصلی رخ دادن این کد خطا ظرفشویی AEG می باشد. در صورت مواجه شدن با این خطا متوجه خواهید شد که عملیات شستشو به درستی انجام نمیشود و ظروف پس از اتمام عملیات دستگاه کثیف و مرطوب هستند. برد اصلی دستگاه باید توسط افراد حرفه ای در تعمیر ماشین ظرفشویی بررسی گردد.

کد خطا I80 ماشین ظرفشویی AEG

از دیگر کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ که بخاطر نوسانات برقی رخ می دهد، ارور I80 ماشین ظرفشویی aeg می باشد. نوسانات برقی بر عملکرد برد تاثیر گذاشته و باعث خرابی آن میشود و در نتیجه ماشین ظرفشویی نمی تواند بدرستی عملیات شستشو را انجام دهد. برد اصلی دستگاه باید تعمیر و یا تعویض شود.

کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ مدل F99719W0P

کد خطا و ارور I30 ماشین ظرفشویی آاگ

ارور I30 ظرفشویی آاگ نشان دهنده نشت آب از بخش های مختلف دستگاه است. تمام بخش های دستگاه باید به طور دقیق توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بررسی و محل نشت شناسایی و رفع شود.

کد خطا و ارور I40 ماشین ظرفشویی AEG

خطای I40 ظرفشویی آاگ به دلیل اشکال در هیدرواستات و سوراخ بودن بخش هایی از بدنه دستگاه رخ می دهد.

کد خطا و ارور BIO ماشین ظرفشویی aeg

کد BIO ظرفشویی آاگ ارور نیست و تنها نشان دهنده فعال بودن قفل کودک است.

کد خطا و ارور C3 ماشین ظرفشویی آاگ

ارور C3 به دلیل نشت آب از بخش های مختلف ظرفشویی آاگ نمایش داده می شود. شلنگ آب ورودی، شیر برقی و برد الکتریکی باید بررسی و عیب یابی شوند.

کد خطا و ارور IC0 ماشین ظرفشویی AEG

ارور IC0 به دلایل متعددی در دستگاه رخ می دهد و نمی توان یک علت خاص برای آن ارائه داد. به همین دلیل در صورت مشاهده آن روی پنل ظرفشویی باید دستگاه را خاموش کند و با تعمیرکار ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

کد خطا و ارور AL4 ماشین ظرفشویی aeg

یکی دیگر از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ که نشت آب را نشان می دهد، ارور AL4 است. شیر برقی، شلنگ ورودی و برد باید بررسی و عیب یابی شوند.

کد خطا و ارور C1 ماشین ظرفشویی آاگ

در صورت عدم آبگیری ماشین ظرفشویی این ارور رخ می دهد. مسدود شدن شلنگ ورودی، پایین بودن فشار آب و خرابی شیر برقی همگی در بروز ارور نقش دارند.

کد خطا و ارور C2 ماشین ظرفشویی آاگ

در شرایطی که تخلیه آب ظرفشویی بدرستی انجام نمی شود این ارور رخ می دهد. پمپ تخایه، فیلتر و لوله تخلیه باید بررسی شوند.

کد خطا و ارور C3 ماشین ظرفشویی aeg

این ارور در شرایطی بروز می کند که سیستم جلوگیری از نشتی آب فعال شده باشد. رفع این ارور باید توسط تعمیرکار انجام شود و کاملا تخصصی است.

کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ  مدل Electrolux Favorit 80800 ECO

کد خطا و ارور C0 ماشین ظرفشویی aeg

ارور C0 ظرفشویی آاگ به دلیل قطع شدن ارتباط قطعات داخلی دستگاه رخ می دهد. تعمیرکار باید سیم پیچی داخلی دستگاه و ارتباط قطعات را بررسی و عیب یابی کند.

کد خطا و ارور C1 ماشین ظرفشویی AEG

ارور C1 ظرفشویی آاگ نشان دهنده اشکال در آبگیری دستگاه است. خرابی شیر برقی، مسدود بودن شلنگ ورودی و پایین بودن فشار آب همگی می توانند در بروز آن نقش داشته باشند.

کد خطا و ارور C2 ماشین ظرفشویی aeg

ارور C2 نشان دهنده خرابی پمپ تخلیه است و باید تعمیر یا تعویض شود.

کد خطا و ارور C3 ماشین ظرفشویی آاگ

ارور C3 در ظرفشویی های آاگ به دلیل اشکال در میکروسوئیچ شناور رخ می دهند و این قطعه باید تعمیر یا تعویض شود.

رفع کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ

همان طور که در این مطلب کاملا مشخص گردید، اطلاع از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی آاگ نمی توانند دلیل خوبی برای تعمیر دستگاه توسط افراد غیر حرفه ای باشد. برای بروز از مشکلات جدی و هزینه بر در تعمیر هر یک از لوازم منزل، بهترین کار انتخاب بهترین هاست. تیم تعمیر لوازم خانگی کالا تعمیر به عنوان نمایندگی مجاز اغلب برندهای مطرح لوازم خانگی و با داشتن افراد حرفه ای در تیم خود، به صورت 24 ساعته و در تمام مناطق تهران همراه شماست.

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط

جهت ارتباط با ما در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ الی ۲۰ از طریق تماس تلفنی و در سایر اوقات و ایام تعطیل فقط از طریق فرم اقدام نمایید.

کالا تعمیر

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کالا تعمیر می باشد | طراحی و سئو: اول وبمستر

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

ثبت سفارش آنلاین برای تمام مناطق تهران و حومه