کالا تعمیر لوگو
کدهای حطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ

کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ تمام مدل ها+ راه حل

کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ که در اکثر مواقع ممکن است در حین استفاده از این دستگاه با آن برخورد شود، می توانند اولین گام برای تعمیر ماشین ظرفشویی به شمار آیند. کدهای خطا ماشین ظرفشویی بلومبرگ در بسیاری از مواقع می توانند از بروز خرابی های بزرگتر جلوگیری کنند. به همین خاطر لازم است در کنار خرید و استفاده از این دستگاه، با مهم ترین کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ آشنا باشید. در این بخش از آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی کالا تعمیر همراه باشید تا نگاهی به رایج ترین کدهای خطا داشته باشیم.

کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ چرا نمایش داده میشوند؟

سازندگان ماشین های ظرفشویی و سایر لوازم خانگی برای مطلع کردن افراد از خرابی و نقص های موجود در دستگاه، کدهای خطا منحصر به فرد را در نظر میگیرند. سپس هر یک از این ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ از طریق صفحه نمایش تعبیه شده بر روی دستگاه به نمایش گذاشته میشود و می توان بر این اساس کارهای مربوطه را برای تعمیر ماشین ظرفشویی بلومبرگ انجام داد.

مهم ترین کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ

کدهای خطا و ارور E1 ماشین ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E1

  • این خطا به معنای عدم نمایش صحیح سطح آب ورودی دستگاه بروز می کند. به عبارت دیگر، سنسور تشخیص سطح آب قادر به نمایش میزان واقعی آب موجود در دستگاه نیست.

راه حل کد خطا E1

  • برای برطرف شدن این کد خطا ظرفشویی بلومبرگ باید سنسور تعیین سطح آب را بررسی و در صورت نیاز تعویض شود.

کد و ارورهای خطا E2 ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E2

  • یکی از ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ که به طور رایج بروز میکند، کد E2 می باشد که به معنای عدم ورود آب به داخل دستگاه است.

راه حل کد خطا E2

  • به منظور برطرف شدن ارور E2 ماشین ظرفشویی بلومبرگ در مرحله اول لازم است تا شیر آب ورودی را بررسی کنید. اگر آب آشپزخانه قطع نباشد، گاهی بخاطر پایین ودن فشار آب نیز ممکن است این خطا نمایش داده شود. در صورت عدم وجود مشکل در هر یک از این موارد، این خطا در برخی از مواقع به معنای خرابی برد الکتریکی می باشد و بررسی آن نیاز به تخصص و کمک گرفتن از افراد ماهر در تعمیر ماشین ظرفشویی دارد.

کد خطا E3 ماشین ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E3

  • یکی دیگر از کدهای خطا ماشین ظرفشویی بلومبرگ در ممکن است در هنگام تخلیه آب با آن مواجه شوید، کد خطا E3 می باشد. این کد به معنای تخلیه نادرست دستگاه است.

راه حل کد خطا E3

  • اولین گام برای برطرف شدن این ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ، مطمئن شدن از عدم گرفتگی در شلنگ تخلیه می باشد. ذرات و باقی مانده های غذا در بسیاری از مواقع باعث گرفتگی در این قسمت می شوند و به همین خاطر تخلیه به درستی انجام نمی شود. همچنین خرابی در فیلتر خروجی نمیز می تواند در بروز این کد خطا موثر باشد و لازم است تا فیلتر به طور کامل بررسی شود. از دیگر راه های برطرف کردن کد خطا E3، تعمیر و یا تعویض پمپ تخلیه می باشد که وجود نقش در آن باعث نمایش این خطا و تخلیه نادرست دستگاه میشود. در صورت عدم وجود مشکل در هر یک از موارد اشاره شده، لازم است سیستم برد اصلی ماشین ظرفشویی به طور کامل و توسط افراد متخصص بررسی و تعمیر شود.

کد خطا E4 ماشین ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E4

  • وجود نشتی آب که از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ می باشد، به دلایل مختلف ممکن است بروز کند و لازم است تا هر چه سریعتر نسبت به برطرف کردن آن اقدام شود.

راه حل کد خطا E4

  • اولین گام برای برطرف شدن این ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ این است که قفل درب دستگاه به طور کامل بررسی شود و مطمئن شوید که درب قفل است. بعد از آن شیر آب ورودی و خروجی را بررسی کنید که دچار خرابی نباشند. علاوه براین، خرابی واشر دور پمپ تخلیه اگر دچار خرابی شده باشد، در نهایت می تواند منجر به نشت آب از دستگاه گردد. در این شرایط لازم است واشر تعویض شود.
    از دیگر راه های برطرف شدن کد خطا e4 ظرفشویی بلومبرگ، بررسی بازوهای آب پاش می باشد که در صورت گرفتگی و یا خرابی ممکن است باعث نشت آب شوند.

کد خطا E5 ماشین ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E5

  • از جمله ارورهای ماشین ظرفشویی بلومبرگ که در اکثر مواقع و در حین عملیات شستشو بروز می کند، کد e5 می باشد که به معنای گرم شدن بیش از حد آب داخل دستگاه است. دمای مجاز آب در ماشین ظرفشویی بلومبرگ، 77 درجه سانتیگراد می باشد.

راه حل کد خطا E5

  • اولین راه برای حل مشکل گرم شدن بیش از اندازه آب، تست و بررسی عملکرد ترموستات می باشد. خرابی در این قطعه باعث گرم شدن زیاد آب میگردد که برای دستگاه خطرناک است. قطعه را تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض کنید. از دیگر دلایل بروز این نوع کدهای خطا ماشین ظرفشویی بلومبرگ، خرابی و نقص در برد الکتریکی اصلی دستگاه می باشد. این ارور باید توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بررسی و رفع شود.

کد خطا E6 ماشین ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E6

  • کد E6 یکی دیگر از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ می باشد که نمایش آن به معنای سرد بودن آب داخل دستگاه است. شستشوی صحیح و تمیز ظروف با ماشین های ظرفشویی نیاز به آب گرم دارد و به همین خاطر این خطا نمایش داده میشود.

راه حل کد خطا E6

  • اولین دلیل رخ دادن خطا و گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی، خرابی المنت می باشد. این قطعه را تست و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض نمایید. خرابی در ترموستات نیز می تواند در برزو این کد خطا نقش داشته باشد، در نتیجه نیاز است تا از صحت آن مطمئن شوید.

کد خطا E8 ماشین ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E8

  • یکی از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ که در زندگی آپارتمان نشینی امروز به شدت رایج است، پایین بودن فشار آب از حد استاندارد می باشد که با کد خطا E8 نمایش داده میشود.

راه حل کد خطا E8

  • قبل از انجام هر کار ابتدا باید فشار آب آشپزخانه را بررسی کنید. پایین بودن فشار آب در آپارتمان ها و یا باز نبودن کامل فلکه آب باعث بروز این خطا میشود. از مهم ترین دلایل بروز این خطا خرابی در میکروسوئیچ فشار آب است که باید تعمیر و سیم کشی آن بررسی گردد.

کد خطا E11 ماشین ظرفشویی بلومبرگ

علت کد خطا E11

  • در صورت مسدود بودن فیلترهای ورودی و خروجی این ارور بروز می کند

راه حل کد خطا E11

  • گرفتگی در فیلترهای ورودی و خروجی دستگاه را به طور کامل بررسی کنید و هر گونه جرم و ضایعات را از بین ببرید.

رفع کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ

تیم کالا تعمیر؛ با داشتن سالها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی از قبیل تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی و غیره، پیشنهاد می دهد در صورت مواجه شدن با هر یک از کدهای خطا و ارور ماشین ظرفشویی بلومبرگ با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید. انجام اقدامات خودسرانه و بدون دانش و تخصص در نهایت منجر به خرابی کامل دستگاه می گردد که هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت. اگر از مهارت کافی برای تعمیر ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی برخوردار نمی باشید، کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین این صفحه و منوی تماس با ما، با تیم کالا تعمیر در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط

جهت ارتباط با ما در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ الی ۲۰ از طریق تماس تلفنی و در سایر اوقات و ایام تعطیل فقط از طریق فرم اقدام نمایید.

کالا تعمیر

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کالا تعمیر می باشد | طراحی و سئو: اول وبمستر

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

ثبت سفارش آنلاین برای تمام مناطق تهران و حومه