کالا تعمیر لوگو
چطور فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم

چطور فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

در ماشین های لباسشویی قابلیت های متعددی پیاده سازی شده است و یکی از آنها استفاده از خشک کن به تنهایی بدون فعال شدن برنامه شستشو است. از این قابلیت می توانید برای خشک شدن لباس هایی که قبلا با دست شسته شده اند استفاده کنید. در برندهای مختلف دکمه خشک کن ماشین لباسشویی متفاوت است و در برخی از آنها امکان تنظیم سرعت چرخش و دمای دستگاه نیز قابل تنظیم است. در این مطلب از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی کالا تعمیر به شما خواهیم گفت که چطور فقط از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ، دوو و سایر برندها استفاده کنید.

چطور فقط از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنیم؟

ممکن است برای شما نیز شرایطی بوجود آمده باشد که لباس را با دست شسته و برای خشک شدن آن عجله داشته باشید. در این شرایط بهترین راهکار استفاده از برنامه خشک کن است. دکمه خشک کن ماشین لباسشویی ال جی با نام SPIN روی دستگاه قرار گرفته است. برای استفاده از این برنامه ولوم را بچرخانید تا نشانگر در مقابل spin قرار بگیرد، سپس لباسشویی را روشن و دکمه استارت را بزنید. برای خشک شدن لباس بدون شستشو در ماشین لباسشویی ال جی حدود 12 دقیقه زمان نیاز است.
اگر برنامه بدرستی عمل نمی کند و لباس ها بعد از این زمان هنوز خیس هستند، می توانید با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید.

نحوه استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر به دنبال دکمه خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ هستید، کافیست spin +rinse را جستجو کنید. با فشردن این دکمه سه انتخاب پیش رو خواهید داشت که نحوه خشک شدن لباس را مشخص می کند که عبارتند از:

  • No spin: در این حالت برنامه خشک کن فعال نمیشود و تنها شستشو و آبکشی انجام خواهد شد.
  • Rinse hole: خشک شدن لباس ها و از بین رفتن نم و رطوبت با چرخش و استفاده از نیروی گریز از مرکز
  • Spin: فعال شدن برنامه خشک کن

به دلایل مختلف ممکن است با انتخاب این برنامه ها لباس ها به طور کامل خشک نشوند و بیش از اندازه خیس باشند. در این صورت کافیست با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید.

دکمه خشک کن ماشین لباسشویی دوو کدام است؟

برنامه خشک کن ماشین لباسشویی دوو بر اساس جنس و نوع بافت پارچه لباس تعیین میشود. به عنوان مثال برای لباس های ابریشمی و حریر که بسیار حساس و ظریف هستند می توانید از برنامه Gentie Care استفاده کنید. این برنامه با دمای متعادل و سرعت چرخش کم لباس ها را خشک می کند و به آنها آسیب وارد نخواهد کرد. برای سایر لباس ها می توانید از برنامه spin استفاده کنید. بعد از قرار دادن لباس درون دستگاه، دکمه power را بزنید و ولوم را بچرخانید تا روی spin قرار بگیرد.
یکی از قابلیت های خشک کن ماشین لباسشویی دوو، امکان تنظیم سرعت چرخش است. می توانید سرعت چرخش را بر روی 400، 800، 1000، 1400 و spin no و hold rinse تنظیم کنید.

نحوه استفاده از خشک کن ماشین لباسشوییچطور فقط از خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنیم؟

اگر قصد دارید فقط از خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنید، دکمه spin یا spin only را بر اساس مدل دستگاه جستجو کنید. دکمه ولوم را بچرخانید تا نشانگر آن بر روی spin قرار بگیرد. سپس دکمه power را بزنید و منتظر بمانید تا لباس ها خشک شوند. اگر در حین خشک شدن لباس ها دستگاه با اختلال مواجه شد، می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا تماس بگیرید.

استفاده از خشک کن لباسشویی کرال

برای اینکه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی کرال استفاده کنید، مانند سایر برندها می توانید دکمه spin را انتخاب کنید. با انتخاب این دکمه می توانید سرعت چرخش لباس ها را در حین خشک شدن نیز تنظیم کنید.

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی پاکشوما

دکمه خشک کن ماشین لباسشویی پاکشوما در مدل های مختلف کمی با هم فرق دارد. در برخی از مدل ها این برنامه با dry only نمایش داده شده و در بقیه spin استفاده میشود. با انتخاب هر یک از این دکمه و برنامه ها می توانید لباس ها را بدون شستشو و آبکشی خشک کنید.

دکمه خشک کن ماشین لباسشویی بوش

در ماشین های لباسشویی بوش خشک کن با دکمه spin مشخص شده است. بعد از انتخاب این دکمه می توانید سرعت چرخش و دما را نیز تنظیم کنید. علاوه براین، برای لباس های ظریف در این برند نیز برنامه Gentie Care در نظر گرفته شده است. در صورت وجود اختلال در نحوه خشک شدن لباس ها یا تنظیم نبودن دما و غیره می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.
در سایر برندها از قبیل پارس، هایسنس و غیره نیز کافیست دکمه یا برنامه spin، dry only و Gentie Care را جستجو کنید. در دفترچه راهنمای دستگاه نیز کاربرد هر یک از دکمه و برنامه ها به طور کامل شرح داده شده است.

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی به لباس آسیب میزند؟

خشک کن ماشین های لباسشویی در حالت نرمال آسیبی به لباس ها وارد نمی کند و تنها ممکن است باعث چروک شدن آنها شود. به منظور جلوگیری از آسیب به لباس ها با توجه به جنس آنها باید برنامه خشک کن و دما و چرخش مورد نیاز را انتخاب کنید. علاوه براین، برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به لباس ها در حین خشک شدن بهتر است بیش از اندازه لباس درون مخزن لباسشویی قرار ندهید. علاوه براین، سعی کنید لباس ها را به صورت باز درون دستگاه بگذارید تا بیش از اندازه به هم گره نخورند و چروک نشوند.

جمع بندی

برنامه خشک کن ماشین های لباسشویی در برندهای مختلف spin، rinse+spin و spin only و dry only است و برای لباس های ظریف می توانید برنامه Gentie Care را انتخاب کنید. اگر بر روی ماشین لباسشویی هیچ یک از این دکمه ها و کلمات وجود ندارند، بهترین کار مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه است.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط

جهت ارتباط با ما در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ الی ۲۰ از طریق تماس تلفنی و در سایر اوقات و ایام تعطیل فقط از طریق فرم اقدام نمایید.

کالا تعمیر

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کالا تعمیر می باشد | طراحی و سئو: اول وبمستر

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

ثبت سفارش آنلاین برای تمام مناطق تهران و حومه