کالا تعمیر لوگو
کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی هایسنس

کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی هایسنس (تمام مدلها)+ راه حل

کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی هایسنس در مدل های HR1224 و HA1224 و XQG70 متفاوت بوده و در حالت کلی تنوع در خطاهای این برند بسیار زیاد است. به همین دلیل لازم است معنا و مفهوم هر یک از کدهای خطای لباسشویی هایسنس را متناسب با برند آن بشناسید تا بتوانید در زمان مواجه شدن با آنها عملکرد مناسب را انجام دهید. برای آشنایی با ارورها و کدهای خطای ماشین لباسشویی هایسنس hisense و نحوه بر طرف کردن آنها با ما در آموزش تعمیر ماشین لباسشویی کالاتعمیر همراه باشید.

عیب یابی و رفع کدهای خطا و ارورهای ماشین لباسشویی هایسنس

عیب یابی و رفع کدهای خطای ماشین لباسشویی هایسنس را می توانید به تکنسین های ما بسپارید تا با کمترین هزینه آنها را رفع نماییم.

02157428

جدول ارور ماشین لباسشویی هایسنس

ارورهای لباسشویی هایسنس علت ارور
کد خطا و ارور FA ماشین لباسشویی هایسنس

 

اشکال در آبگیری
کد خطا و ارور F08 و F12 ماشین لباسشویی هایسنس

 

خرابی المنت
کد خطا و ارور F23، F14، F21 ماشین لباسشویی هایسنس

 

اشکال در برد الکتریکی
ارور F24 ماشین لباسشویی هایسنس

 

اختلال در سیستم تخلیه
ارور F04 ماشین لباسشویی هایسنس

 

خرابی هیتر و گرم نشدن آب لباسشویی
کد خطا و ارور F05 ماشین لباسشویی هایسنس

 

اشکال در سنسور حرارتی
کد خطا و ارور F06 ماشین لباسشویی هایسنس

 

عدم تشخیص صحیح دور موتور
کد خطا و ارور F08 و F12 ماشین لباسشویی هایسنس

 

خرابی هیتر
کد خطا و ارور F13 ماشین لباسشویی هایسنس

 

تشخیص اشتباه باز و بسته بودن درب
کد خطا و ارور F14 ماشین لباسشویی Hisense

 

اختلال در برد الکتریکی
کد خطا و ارور F28 ماشین لباسشویی هایسنس

 

خرابی موتور
کد خطا و ارور FOD ماشین لباسشویی Hisense

 

اشکال در سیستم تخلیه
کد خطا و ارور F01 ماشین لباسشویی هایسنس

 

اختلال در آبگیری لباسشویی
کد خطا و ارور F02 ماشین لباسشویی هایسنس

 

سرریز شدن آب از لباسشویی
کد خطا و ارور F03 ماشین لباسشویی هایسنس

 

اشکال در سیستم تخلیه لباسشویی
کد خطا و ارور F04 ماشین لباسشویی هایسنس

 

خرابی هیتر
کد خطا و ارور F05 ماشین لباسشویی هایسنس

 

اشکال در ترمیستور
کد خطا و ارور UNB ماشین لباسشویی Hisense بالانس نبودن ماشین لباسشویی

کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی هایسنس مدل HR1224 و HA1224

در ماشین های لباسشویی HR1224 و HA1224 چهار کد خطا و ارور وجود دارد که در سایر مدل ها معنای متفاوتی دارند. در انتهای مطلب نیز سایر کدهای خطا و ارورهای ماشین لباسشویی هایسنس که با سایر مدل ها مشترک هستند معرفی میشوند. ارورهای مختص این دو مدل عبارتند از:

کد خط FA ماشین لباسشویی هایسنس

اگر آبگیری ماشین لباسشویی به درستی انجام نشود، ارور FA روی صفحه نمایش داده خواهد شد. این ارور در شرایطی بروز می کند که فشار آب ساختمان کم باشد. علاوه براین گرفتگی در شلنگ ورودی، کثیفی فیلتر و مسدود شدن سطح روی آن، خرابی شیر برقی، اشکال در هیدروستات و اختلال در برد الکتریکی می توانند دلیل رخ دادن این ارور باشند. برای برطرف کردن اشکالات برد الکتریکی می توانید با تیم تعمیر ماشین لباسشویی کالاتعمیر تماس بگیرید.

ارور F24 لباسشویی هایسنس

کد خطا و ارور F24 ماشین لباسشویی هایسنس نشان دهنده عدم تخلیه دستگاه در بازه زمانی استاندارد است. بررسی کنید که آیا فیلتر دچار گرفتگی شده است یا خیر؟ شلنگ تخلیه مسدود نشده است؟ پمپ تخلیه سالم است؟ در صورت سالم بودن تمام این موارد، در نهایت باید برد بررسی و عیب یابی شود. چون اختلال در برد باعث میشود فرمان تخلیه به درستی به سایر قطعات این بخش ارسال نشود.

کد خطا F08 و F12 ماشین لباسشویی هایسنس

یکی دیگر از کدهای خطا و ارورهای ماشین لباسشویی هایسنس مدل HR1224 و HA1224، ارور F08 و F12 می باشد. این دو ارور نشان دهنده این هستند که دمای آب استاندارد نیست و این در صورت خرابی المنت رخ می دهد. با تعویض المنت می توان ارور را برطرف کرد.

کد خطای F21، F14، F23 ماشین لباسشویی هایسنس

د صورت مواجه شدن با هر یک از این سه ارور، بلافاصله باید دستگاه را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیر ماشین لباسویی هایسنس تماس بگیرید. چون این ارورها نشان دهنده اختلال در برد می باشند و نیاز به تعمیر تخصصی دارند.

کدهای خطا و ارورهای ماشین لباسشویی هایسنس مدل XQG70

لیست کامل کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی هایسنس مدل XQG70 بدون در نظر گرفتن ارورهای مشترک با سایر مدل ها عبارتند از:

کد خطا FA ماشین لباسشویی هایسنس

در صورتیکه ارور FA در ماشین های لباسشویی هایسنس نمایش داده شوند، باید شیر برقی را بررسی و تعمیر کنید. با بررسی و تعمیر یا تعویض شیر برقی می توانید ارور را برطرف کنید.

ارور F04 ماشین لباسشویی هایسنس

در شرایطی که آب درون ماشین لباسشویی به اندازه کافی گرم نشود، ارور F04 نمایش داده میشود. برای رفع این ارور باید هیتر لباسشویی بررسی و تعویض شود. البته در صورت سالم بودن هیتر، برد نیز باید بررسی و عیب یابی شود.

ارور F05 ماشین لباسشویی هایسنس

یکی دیگر از کدهای خطا و ارورهای ماشین لباسشویی هایسنس مدل XQG70، ارور F05 است که به دلیل اشکال در سنسور حرارتی رخ می دهد. با تعویض سنسور حرارتی یا ترمیستور می توانید ارور را برطرف کنید و دمای آب توسط دستگاه درست تشخیص داده خواهد شد.

کد خطا F06 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور F06 ماشین لباسشویی هایسنس به دلیل اشکال در تاخو موتور رخ می دهد و به همین دلیل دستگاه نمی تواند دور را تشخیص دهد.

ارور F08 و F12 ماشین لباسشویی هایسنس

در ماشین های لباسشویی هایسنس مدل XQG70 خرابی در هیتر با ارور F08 و F12 نمایش داده میشود. با تعویض هیتر می توانید ارور را برطرف کنید. در صورت نداشتن تخصص می توانید با ما در تیم تعمیر لوازم خانگی کالاتعمیر تماس بگیرید.

ارور F13 ماشین لباسشویی هایسنس

با باز بودن درب ماشین لباسشویی برنامه شستشو نیز متوقف خواهد شد. اگر با این شرایط مواجه شدید و بر روی صفحه نمایش لباسشویی ارور F13 را مشاهده کردید، لازم است میکروسوئیچ ها بررسی شوند. میکروسوئیچ ها و اتصال آنها به برد باید بررسی و اشکالات برطرف شوند.

کد خطا F14 ماشین لباسشویی هایسنس

اختلال در برد الکتریکی و مدارات و اتصالات آن در لباسشویی های هایسنس با ارور f14 نمایش داده میشود. این ارور باید توسط متخصص بررسی و رفع گردد.

ارور F28 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور f28 اهمیت بسیار زیادی داشته و به دلیل خرابی موتور رخ می دهد. مانند ارور قبل، این مورد نیز باید توسط تعمیرکار باتجربه بررسی شود.

کد خطا FOD لباسشویی هایسنس

یکی دیگر از کدهای خطا و ارورهای ماشین لباسشویی هایسنس، fod می باشد که به دلیل تخلیه نادرست دستگاه رخ می دهد. برای رفع ارور لازم است بررسی کنید که آیا شلنگ خروجی دچار گرفتگی نشده است؟ سطح روی فیلتر تخلیه رسوب نگرفته است؟ پمپ تخلیه سالم است؟ در نهایت برد الکتریکی نیز باید بررسی و تعمیر شود.

کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی هایسنس مشترک در تمام مدل ها

در تمام مدل های ماشین لباسشویی هایسنس ارورهای زیر مشترک هستند:

ارور F01 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور F01 نشان دهنده آبگیری نادرست دستگاه رخ می دهد. به همین دلیل باید فشار آب ساختمان، گرفتگی شلنگ ورودی، گرفتگی فیلتر و همچنین شیر برقی بررسی شوند. علاوه براین، ممکن است هیدرواستات دچار اشکال شده و زودتر از موعد فرمان قطع آب را ارسال می کند. در نهایت برد الکتریکی نیز باید بررسی و عیب یابی شود.

کد خطا F02 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور F02 ماشین لباسشویی هایسنس نشان دهنده سرریز شدن آب می باشد. برای رفع ارور بررسی کنید که آیا هیدروستات سالم است یا خیر؟ در صورت نیاز این قطعه باید تعویض شود. علاوه براین، برد نیز بهتر است بررسی شود.

کد خطا F03 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور F03 در شرایطی بروز می کند که تخلیه بدرستی انجام نشده باشد. همان طور که در طول متن نیز اشاره شد، ابتدا باید شلنگ تخلیه را بررسی و انسداد آن را رفع کنید. علاوه براین، فیلتر تخلیه باید تمیز شود. در نهایت پمپ تخلیه و برد نیز باید به صورت تخصصی بررسی و تعمیر شوند.

ارور F04 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور F04 نشان دهنده خرابی در هیتر می باشد و با تعویض این قطعه برطرف خواهد شد.

کد خطای F05 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور F05 به دلیل خرابی ترمیستور رخ می دهد و باید این قطعه تعویض شود.

ارور UNB ماشین لباسشویی هایسنس

بالانس نبودن ماشین لباسشویی مهم ترین دلیل برای رخ دادن کد خطا و ارور UNB ماشین لباسشویی هایسنس می باشد. علاوه براین، برد نیز بهتر است بررسی و تعمیر شود.

کد خطای F06 ماشین لباسشویی هایسنس

ارور F06 اهمیت بسیار زیادی دارد و باید بلافاصله دستگاه را از برق بکشید تا تعمیرات انجام شوند. چون این ارور به دلیل خرابی در تاخو موتور رخ می دهد.

ارور F07 ماشین لباسشویی هایسنس

از دیگر ارورهای بسیار مهم لباسشویی hisense می توان به F07 اشاره کرد که نشان دهنده خرابی و اختلال در برد و موتور است.

ارور F13 ماشین لباسشویی هایسنس

در برخی از مواقع اشکال در زبانه قفل درب با ارور F13 نشان داده میشود. با بررسی میکروسوئیچ ها و زبانه قفل می توان علت ارور را شناسایی و آن را رفع کرد.

رفع کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی هایسنس

با توجه به اینکه بسیاری از ارورهای لباسشویی هایسنس به دلیل خرابی در قطعات مهم دستگاه هستند، لذا رفع آنها باید توسط تعمیرکار انجام شود. کالا تعمیر در تمام مناطق تهران این خدمات را در منزل با قطعات اصلی و کیفیت تضمین شده ارائه می دهد.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط

جهت ارتباط با ما در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ الی ۲۰ از طریق تماس تلفنی و در سایر اوقات و ایام تعطیل فقط از طریق فرم اقدام نمایید.

کالا تعمیر

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کالا تعمیر می باشد | طراحی و سئو: اول وبمستر

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

ثبت سفارش آنلاین برای تمام مناطق تهران و حومه