کالا تعمیر لوگو
کدهای خطا و ارور یخچال فریزر برانت

لیست کامل کدهای خطا و ارور یخچال فریزر برانت تمام مدل ها

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر برانت مانند سایر برندها کاملا منحصر به فرد بوده و نشان دهنده وضعیت سیستم داخلی دستگاه می باشند. با توجه به پیچیده بودن سیستم داخلی یخچال فریزر و متفاوت بودن نوع طراحی آن در برندهای مختلف، در نتیجه کدهای خطا یخچال فریزر برانت brandt اولین و مهم ترین راهنما برای رفع خرابی های آن می باشد. در این بخش از آموزش تعمیر یخچال فریزر کالاتعمیر ارورهای یخچال فریزر برانت را معرفی و راه حل هایی برای رفع هر یک ارائه می دهیم.

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر برانت

همان طور که در ابتدای متن اشاره کردیم، سیستم داخلی یخچال فریزر در برندهای مختلف با هم متفاوت می باشد. برندها در طراحی های منحصر به فرد قابلیت های مختلفی را در دستگاه های خود ارائه می دهند. به همین خاطر شناسایی کدهای خطا و ارور یخچال فریزر برانت به معنای داشتن توانایی در تعمیر آن نمی باشد.

مهم ترین کاری که بعد از برخورد با کدهای خطا باید انجام دهید، تماس گرفتن با افراد و تیم های حرفه ای در تعمیر یخچال فریزر برانت می باشد. توجه داشته باشید که کوچکترین غفلت در تعمیر یخچال فریزر در نهایت منجر به خرابی دستگاه شده که هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت.

کدهای خطا و ارور SF یخچال فریزر brandt

علت کد خطا SF

کد SF در واقع خطا نیست و نشان دهنده فعال بودن حالت سوپر فریزر می باشد. با فعال شدن این حالت، مواد غذایی داخل فریزر با سرعت زیاد منجمد میشوند.

راه حل کد خطا SF

کد SF یا همان سوپر فریز به صورت خودکار و بعد از 52 ساعت غیرفعال می گردد.

ارور EC یخچال فریزر برانت

علت کد خطا EC

یکی از کاربردی ترین کدهای خطا و ارور یخچال فریزر برانت، کد EC می باشد. این کد به معنای صرفه اقتصادی است. اگر کابین یخچال فریزر کمتر از نصف ظرفیت پر شده باشد، با فعال کردن این حالت می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

کدهای خطا و ارور CS یخچال فریزر brandt

علت کد خطا CS

کد CS برای فعال شدن قفل کودک کاربرد دارد. با فعال کردن این حالت بعد از 5 ثانیه تمام کلیدهای روی یخچال فریزر غیر فعال خواهند شد.

کدهای خطا و ارور A1 یخچال فریزر برانت

علت کد خطا A1

یکی از رایج ترین کدهای خطا و ارور یخچال فریزر brandt کد A1 می باشد. این کد خطا به معنای کاهش ناگهانی دمای داخل فریزر و خارج شدن مواد غذایی از Tحالت انجماد می باشد.

راه حل کد خطا A1

با توجه به اینکه این گروه از ارورهای یخچال فریزر برانت به عوامل زیادی بستگی دارد در نتیجه بهتر است رفع آن را به افراد حرفه ای در تعمیر یخچال فریزر بسپارید. از جمله عواملی که کارهایی که برای رفع این خطا می توان انجام داد عبارتند از:

  • بررسی کامل سیم پیچی خازن
  • بررسی کامل موتور فن کندانسور و تعمیر یا تعویض آن
  • بررسی موتور فن اواپراتور یخچال فریزر
  • رفع یخ زدگی اواپراتور
  • تست کامل برد اصلی دستگاه و رفع خرابی های آن

کد خطا A2 یخچال فریزر برانت

علت کد خطا A2

از مهم ترین کدهای خطا یخچال فریزر برانت، کد A2 می باشد. این کد به معنای فاسد شدن مواد غذایی داخل دستگاه می باشد.

راه حل کد خطا A2

برای رفع این گروه از کدهای خطا می توان راهکارهای ارائه شده برای کد A1 را انجام داد.

ارور E یخچال فریزر Brandt

علت کد خطا E

کد خطا E به معنای بروز اشکال و یا سوختگی در سنسور حرارت دستگاه می باشد

راه حل کد خطا E

سنسور حرارت را بررسی و در صورت نیاز آن را با قطعه جدید جایگزین کنید.

ارور A یخچال فریزر برانت

علت کد خطا A

ارور A به معنای خرابی سنسور حرارت می باشد. در برخی از مدل های یخچال فریزر brandt ممکن است کد A نمایش داده شود و در برخی کد خطا E

راه حل کد خطا A

برای تعویض سنسور و رفع خرابی های موجود بهتر است با نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال فریزر برانت تماس بگیرید.

کدهای خطا و ارور C یخچال فریزر brandt

علت کد خطا C

از دیگر ارورهای یخچال فریزر برانت که زیاد با آن برخورد می کنید، کد c می باشد. این کد خطا نشان دهنده وجود مشکل در سیستم برق رسانی شهری می باشد. ممکن است برق ورودی به دستگاه با نوسانات زیادی همراه باشد.

راه حل کد خطا C

جریان برق منزل را بررسی کنید و برای جلوگیری از این مشکلات حتما از محافظ برق برای یخچال فریزر استفاده نمایید. این گروه از کدهای خطا بعد از عادی شدن جریان برق به صورت خودکار و بعد از 5 ثانیه برطرف می گردند.

ارور  DR یخچال فریزر برانت

علت کد خطا DR

کد خطا DR نشان دهنده خرابی در مقاومت سیستم دیفراست دستگاه می باشد.

راه حل کد خطا DR

با توجه به اینکه تست مقاومت دیفراست یخچال فریزر کاملا تخصصی می باشد و نیاز به مهارت دارد، بهتر است برای رفع آن با نمایندگی های مجاز تعمیر لوازم خانگی برانت تماس بگیرید.

رفع کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر برانت

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر برانت به طور کامل معرفی و برای هر یک راه حل هایی ارائه گردید. همان طور که اشاره شد، بسیاری از این کدهای خطا تنها با داشتن تخصص و تجربه برطرف می گردند. تیم تعمیر لوازم خانگی کالا تعمیر با بیش از 400 شعبه در تهران و کرج در تمام روزهای سال و در کمترین مدت و با ارزان ترین قیمت آماده ارائه خدمات در این زمینه می باشد.

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط

جهت ارتباط با ما در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ الی ۲۰ از طریق تماس تلفنی و در سایر اوقات و ایام تعطیل فقط از طریق فرم اقدام نمایید.

کالا تعمیر

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کالا تعمیر می باشد | طراحی و سئو: اول وبمستر

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

ثبت سفارش آنلاین برای تمام مناطق تهران و حومه