کالا تعمیر لوگو
کدهای خطا و ارور یخچال فریزر مجیک

لیست کامل کدهای خطا و ارور یخچال فریزر مجیک تمام مدل ها+ نحوه رفع ارور

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر مجیک مانند سایر برندها اولین گام برای شناسایی وضعیت سیستم درونی دستگاه است. به همین خاطر شناسایی این کدها ضروری بوده و در مواجه شدن با هر یک باید بتوانید اقدام درستی را انجام دهید. از آنجا که هر یک از ارورهای یخچال فریزر مجیک کاملا منحصر به فرد بوده و با سایر برندها متفاوت است، در نتیجه اقداماتی که باید برای هر یک انجام دهید، تنها برای برند مجیک مناسب هستند. در ای بخش از آموزش تعمیر یخچال فریزر کالا تعمیر ابتدا ارور و کدهای خطای یخچال فریزر مجیک در تمام مدل ها را معرفی و سپس راه حل برای رفع هر یک ارائه می دهیم.

جدول ارور یخچال فریزر مجیک

ارور E1 یخچال فریزر مجیک خرابی سنسور دمای محیط یخچال
ارور E3 یخچال فریزر مجیک خرابی سنسور دمای داخل یخچال
کد خطا E4 یخچال فریزر مجیک خرابی سنسور دیفراست
ارور E0 یخچال فریزر مجیک خرابی سنسور دمای محیط فریزر
ارور E9 یخچال فریزر مجیک خرابی سنسور یخساز
کد خطا EB یخچال فریزر مجیک اشکال در موتور یخساز
ارور EC یخچال فریزر مجیک عدمارسال اطلاعات صحیح درباره دمای یخچال

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر مجیک

در مواجه شدن با هر یک از کدهای خطا و ارور یخچال فریزر مجیک باید اقدامات خاصی را انجام داد. مساله بسیار مهم در این جا این است که تعمیر یخچال فریزر کاملا تخصصی می باشد و بدون دانش و تخصص نباید نسبت به تعمیر هر یک از قطعات دستگاه اقدام نمود.

توجه داشته باشید که هر یک از مدل های یخچال فریزر مجیک ممکن است از نظر قابلیت ها و ویژگی ها با هم تفاوت هایی داشته باشند، در نتیجه تعمیر هر یک از مدل ها نیاز به آشنایی با سیستم درونی آنها دارد. به همین خاطر است که رفع کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر مجیک را باید به تعمیرکاران کاملا متخصص و حرفه ای با دانش بروز سپرد.

کدهای خطا و ارور E1 یخچال فریزر مجیک

علت کد خطا E1

نمایش کد خطا E1 در یخچال فریزر E1 نشان دهنده خرابی سنسور دمای محیط یخچال می باشد

راه حل کد خطا E1

برای رفع این گروه از کدهای خطا یخچال فریزر مجیک، در مرحله اول لازم است تا با اهم سنج وضعیت سنسور چک شود. اگر سنسور قابل تعمیر باشد، تعمیرات را انجام داده و در غیر این صورت آن را با سنسور سالم جایگزین کنید. در صورتیکه سنسور سالم باشد، لازم است مدار برد اصلی بررسی شود و مشملات احتمالی موجود در آن رفع شود.

ارور E3 یخچال فریزر مجیک

علت کد خطا E3

در صورت بروز خطا در سنسور دمای داخلی یخچال فریزر مجیک، کد خطای E3 بر روی صفحه نمایش مشاهده میشود.

راه حل کد خطا E3

برای رفع کد خطا e3 یخچال فریزر مجیک، در ابتدا باید سنسور را بررسی کنید. بررسی میزان اهم سنسور دمای داخلی یخچال فریزر می تواند سالم بودن یا نبودن آن را مشخص کند. در صورت خراب بودن سنسور آن را تعمیر یا تعویض کنید. با توجه به اینکه در برخی از مواقع این نوع از ارورهای یخچال فریزر مجیک نشان دهنده خرابی در مدار برد اصلی می باشد، در نتیجه باید تعمیر آن را تعمیرکار یخچال فریزر متخصص سپرد.

کد خطا E4 یخچال فریزر مجیک

علت کد خطا E4

یکی از رایج ترین کدهای خطا و ارور یخچال فریزر مجیک، E4 می باشد. این کد نشان دهنده خرابی در سنسور دیفراست فریزر است. در صورت خراب بودن سنسور دیفراست، برفک زدایی فریزر به درستی عمل نمیکند.

راه حل کد خطا E4

در اولین مرحله برای رفع این نوع از کدهای خطا یخچال فریزر مجیک، باید سلامت سنسور را بررسی کنید. اگر سنسور خراب است آن را با قطعه سالم و اصل تعویض کنید. در غیر این صورت، لازم است برد اصلی بررسی شود. توجه داشته باشید که برد اصلی یخچال فریزر یکی از مهم ترین قطعات دستگاه می باشد و تعمیر بدون دانش آن باعث می شود با ضرر مالی زیادی مواجه شوید.

ارور E0 یخچال فریزر مجیک

علت کد خطا E0

در تمام یخچال فریزرها سنسورهای دمای محیطی وجود دارد که یک سنسور برای یخچال و دیگری برای فریزر می باشد.

راه حل کد خطا E0

در صورت مواجه شدن با کد خطا E0 یخچال فریزر مجیک، لازم است سنسور دمای محیطی فریزر بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

ارور E9 یخچال فریزر مجیک

علت کد خطا E9

از دیگر کدهای خطا و ارور یخچال فریزر مجیک که ممکن است با آن مواجه شوید، کد خطا E9 می باشد. این ارور به معنای خرابی در سنسور یخ ساز دستگاه است.

راه حل کد خطا E9

جهت رفع کد خطا E9 باید وضعیت سنسور یخساز بررسی گردد و در صورت لزوم آن را تعمیر یا تعویض کنید. اگر با تعویض سنسور مشکل برطرف نشد، باید تعمیر مدار برد اصلی را به نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال فریزر مجیک بسپارید.

کد خطا EB یخچال فریزر مجیک

علت کد خطا EB

از دیگر ارورهای یخچال فریزر مجیک که بر اثر مرور زمان و استفاده زیاد از دستگاه بروز می کند، کد خطا EB می باشد. این کد خطا نشان دهنده خرابی در موتور یخساز دستگاه است.

راه حل کد خطا EB

تعمیر موتور یخساز کاملا تخصصی بوده و باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. البته لازم است بدانید که در برخی از مواقع برای رفع این گروه از کدهای خطا یخچال فریزر مجیک باید برد اصلی تعمیر شود

کدهای خطا و ارور EC یخچال فریزر مجیک

کد خطا EC و ER به ترتیب نشان دهنده عدم ارسال/دریافت اطلاعات صحیح درباره دمای یخچال می باشد.

رفع کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر مجیک

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر مجیک را در این مطلب بررسی و برای رفع هر یک راه حل هایی ارائه شد. همان طور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، برطرف شدن هر یک از این کدهای خطا را به تعمیرکاران حرفه ای باید سپرد تا با خرابی های بیشتر دستگاه مواجه نشوید. کالا تعمیر به عنوان یکی از با سابقه ترین نمایندگی های مجاز برندهای مختلف لوازم خانگی، با بیش از 400 شعبه در تهران و کرج در این شرایط می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. جهت ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی در منزل و بهره مندی از مشاوره رایگان، کافیست از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید. علاوه براین، می توانید اطلاعات خود را در فرم ثبت سفارش آنلاین صفحه اول سایت تکمیل کنید.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط

جهت ارتباط با ما در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ الی ۲۰ از طریق تماس تلفنی و در سایر اوقات و ایام تعطیل فقط از طریق فرم اقدام نمایید.

کالا تعمیر

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کالا تعمیر می باشد | طراحی و سئو: اول وبمستر

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

ثبت سفارش آنلاین برای تمام مناطق تهران و حومه