کالا تعمیر لوگو
کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر نیکسان

لیست کامل کدهای خطا و ارور یخچال فریزر نیکسان تمام مدل ها

کدهای خطا و ارور یخچال فریزر نیکسان باذ توجه به مدل آنها ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. بدون توجه به مدل یخچال فریزر، برخی از کدهای خطا یخچال فریزر نیکسان در تمام آنها مشترک می باشد. با توجه به اینکه هر یک از ارورهای یخچال فریزر نیکسان نشانه ای از وضعیت درونی سیستم دستگاه می باشد، در نتیجه شناخت آنها ضروری است. در این بخش از آموزش تعمیر یخچال فریزر کالا تعمیر کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر نیکسان را معرفی و راه حل هایی را برای رفع هر یک ارائه می دهیم.

کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر نیکسان

بعد از مرور و معرفی کدهای خطا یخچال فریزر نیکسان کاملا متوجه خواهید شد که رفع برخی از آنها کاملا تخصصی می باشد. بهترین کار در این شرایط این است که رفع خطا را به افراد حرفه ای در تعمیر یخچال فریزر نیکسان بسپارید. چون افراد حرفه ای در این زمینه با سیستم داخلی دستگاه کاملا آشنا هستند. علاوه براین، چون بر طرف کردن برخی از ارورهای یخچال فریزر نیکسان نیاز به تعویض قطعات دارد، در نتیجه تنها نمایندگی های مجاز می توانند آن قطعات را با کیفیت اصل و واقعی ارائه دهند.

از مهم ترین کدهای خطا یخچال فریزر نیکسان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کدهای خطا و ارور F1 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا F1

کد خطا F1 در یخچال فریزرهای نیکسان نشان دهنده خرابی در سنسور اواپراتور فریزر می باشند.

راه حل کد خطا F1

برای رفع این کد خطا لازم است در مرحله اول اهم سنسور را چک کنید و در صورت نیاز سیم پیچی را بررسی نمایید. اگر خرابی سنسور تنها با جایگزین کردن قطعه جدید و سالم قابل رفع می باشد، از قطعه سالم و جدید استفاده کنید. البته در برخی از مواقع ممکن است این خطا تنها با تعمیر برد اصلی دستگاه برطرف شود.

کدهای خطا و ارور F2 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا F2

کد خطا F2 در یخچال فریزرهای نیکسان نشان دهنده خرابی در سنسور اواپراتور یخچال می باشند.

راه حل کد خطا F2

کد خطا F2 شباهت زیادی با کد F1 دارد. به همین خاطر برای رفع آن لازم است اهم سنسور و سیم پیچی را به طور کامل بررسی کنید و در صورت نیاز سنسور سالم جایگزین قطعه معیوب شود. اگر مشکل از سنسور اواپراتور یخچال نباشد، باید برد اصلی دستگاه بررسی و تعمیر گردد.

ارور F3 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا F3

یکی از رایج ترین کدهای خطا و ارور یخچال فریزر نیکسان، کد F3 می باشد. این کد نشان دهنده خرابی در سنسور کابین فریزر است

راه حل کد خطا F3

برای رفع این گروه از کدهای خطا لازم است سنسور بررسی گردد و در صورت نیاز آن را با قطعه سالم جایگزین کنید. البته در برخی از مواقع ممکن است بخاطر وجود مشکل در سیم کشی های مرتبط با سنسور و یا خرابی در برد اصلی این خطا نمایش داده شود. در نتیجه لازم است رفع این گروه از خطاها را به افراد حرفه ای در تعمیر یخچال فریزر بسپارید

کد خطا F4 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا F4

کد خطا F4 در یخچال فریزرهای نیکسان نشان دهنده خرابی در سنسور کابین یخچال می باشند.

راه حل کد خطا F4

سنسور کابین یخچال را چک کنید و مشکلات موجود در آن را برطرف نمایید. اگر مشکل با تعمیر و تعویض سنسور برطرف نشد، بهتر است برد اصلی دستگاه نیز بررسی گردد.

کدهای خطا و ارور E1 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا E1

بعد از استفاده مداوم از یخچال فریزر نیکسان به مرور کد خطا E1 ممکن است بر روی صفحه نمایش آن بروز کند. این کد گروه از کدهای خطا و ارور یخچال فریزر نیکسان به معنای خرابی در فن فریزر است

راه حل کد خطا E1

برای رفع کد خطا E1 ابتدا باید فن را به طور کامل بررسی کنید. موتور فن و همچنین سیم پیچی آن را چک نمایید و مشکلات موجود را برطرف کنید.

ارور E2 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا E2

از دیگر ارورهای یخچال فریزر نیکسان می توان به کد E2 اشاره نمود. این کد خطا نشان دهنده خرابی فن یخچال است

راه حل کد خطا E2

فن یخچال فریزر را به طور کامل بررسی نمایید و مشکلات موجود را برطرف کنید. البته در برخی از مواقع لازم است برد اصلی دستگاه بررسی گردد.

ارور E3 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا E3

در صورتیکه کد خطا E3 بر روی صفحه نمایش یخچال وجود داشته باشد به معنای خرابی در فن کمپرسور کندانسور است

راه حل کد خطا E3

در اولین مرحله لازم است تا سیم پیچی فن را بررسی کنید و مشکلات احتمالی را رفع نمایید. در بسیاری از مواقع کابل متصل کننده فن به کابین قطع می باشد که باید تعمیر شود. در نهایت اگر مشکل برطرف نشود، باید برد اصلی یخچال فریزر بررسی و تعمیر شود.

کدهای خطا و ارور H1یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا H1

در صورت بروز مشکل و خرابی در هیتر اواپراتور فریزر نیکسان این کد خط نمایش داده خواهد شد

راه حل کد خطا H1

مقاومت هیتر را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعمیر و یا با قطعه جدید تعویض کنید. البته توجه داشته باشید که سیم پیچی حتما چک شود.

کد خطا F1 یخچال فریزر نیکسان

علت کد خطا H2

کد خطا H2 در یخچال فریزرهای نیکسان نشان دهنده خرابی در سنسور اواپراتور فریزر می باشند.

راه حل کد خطا H2

برای رفع این کد خطا در مرحله اول لازم است مقاومت هیتر سنجیده شود و اگر مشکلی در آن وجود داشت، قطعه جدید را جایگزین هیتر معیوب کنید. اگر هیتر مشکلی نداشته باشد، به احتمال زیاد در برد دستگاه خرابی ایجاد شده است

رفع کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر نیکسان

مهم ترین کدهای خطا و ارور یخچال فریزر نیکسان در این مطلب بررسی گردید. برای رفع خطاهای موجود و هرگونه تعمیر لوازم خانگی می توانید از خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل کالا تعمیر استفاده نمایید.لازم به ذکر است که خدمات کالا تعمیر توسط بیش از 400 نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی برندهای مختلف در تهران و کرج در دسترس می باشد. برای بهره مندی از خدمات این تیم می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

6 دیدگاه ها

  • باسلام جند روزی هست که یخجال ما خطای c2رانشان میدهد خواستم علت خطا را بدانم از شهر خودمان نمایندگی اوردم میگفت علت از هوای گرم ویا افت فشار برق هست لطفا پاسخ دهید

    • سلام. این خطا نشان دهنده اشکال در دمای یخچال است و یکی از مهم ترین دلایلش گرم بودن هوای اطراف یخچال است. علاوه براین، مواردی از قبیل کثیفی لوله های پشت یخچال، خرابی لاستیک دور درب و باز و بسته شدن زیاد درب یخچال و همچنین نوسان برق هم می تونین در بروز این ارور نقش داشته باشند

  • سلام وقت بخیر
    برد یخجالم مشکلی براش پیش اومد که تعمیر شد
    پس از نصب سه لرور میده. C1 و H1 و H2 تعمیر کار اومد همه موارد را چک کرد ولی مشکلی نبود
    علت چی میتونه باشه
    ممنونم
    ضمنا یخچال کار میکنه و هیچ مشکلی نداره

    • سلام وقت بخیر. ارور c1 به دلیل اشکال در کمپرسور رخ میده. ارور h1 نشان دهنده اشکال در هیتر بوده و ارور h2 اشکال در سنسور اواپراتور رو نشون میده. اگر این ارورها موقت نمایش داده شده و تعمیرکار قطعات رو بررسی کرده و اشکالی نداشتن نگران کننده نیست. اما در صورت تکرار مجدد ارورها حتما با تعمیرکار تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط

جهت ارتباط با ما در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ۹ الی ۲۰ از طریق تماس تلفنی و در سایر اوقات و ایام تعطیل فقط از طریق فرم اقدام نمایید.

کالا تعمیر

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با ۳۰ سال سابقه کار مستمر، بیش از ۱۰ شعبه تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر و بیش از ۴۰۰ تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین شعبه و تعمیرگاه ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به کالا تعمیر می باشد | طراحی و سئو: اول وبمستر

درخواست آنلاین اعزام تعمیرکار

ثبت سفارش آنلاین برای تمام مناطق تهران و حومه