تعمیر کولر گازی توشیبا در محل توسط تعمیرکاران متخصص نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مرکزی کالاتعمیر صورت می گیرد. ما کولر گازی TOSHIBA شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی و فابریک استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر اسپیلت شما خراب شده یا نیاز به سرویس دارد در هر نقطه از تهران و کرج که هستید با تعمیرگاه مجاز و رسمی کولر گازی توشیبا کالاتعمیر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.
استفاده از قطعات اصلی
سرعت در خدمات
قیمت مناسب
گارانتی خدمات


زمانی نیاز به تعمیرات کولر گازی دارید که یکی از مشکلات زیر در دستگاه شما رویت شود.
- بدنه کولرگازی برق دارد
- پنل اسپیلت از کار افتاده
- کولر نیاز به شارژ گاز دارد
- بوی نا مطبوع از کولر خارج میشود
- اسپیلت روی گرما کار نمیکند
- شیر انبساط یخ زده
- کمپرسور کار نمیکند
- ریموت کولرگازی عمل نمیکند
- کولر روشن نمی شود
- کولر گازی آمپر می کشد
- خاموش نمی شود
- باد خنک نمی دهد
سرویس و تعمیر کولر گازی توشیبا در تهران و در نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز رسمی کالاتعمیر توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. عیب یابی و تعمیر کولر گازی برند توشیبا حتما باید توسط متخصصین و تعمیرگاه مجاز خدمات و با استفاده از قطعات اصلی و فابریک انجام شود تا دستگاه دچار آسیب احتمالی نشده و از گارانتی خارج نشود.
تعمیر کولر گازی توشیبا در محل
عیب یابی، شارژ و تعمیرات کولر گازی در محل شما و جلوی چشم شما و در همان روز انجام می شود و در اکثر موارد نیاز به انتقال تا تعمیرگاه نیست.
خدمات پس از فروش کولر گازی TOSHIBA جهت ارائه گارانتی، عیب یابی و رفع مشکلات انواع کولر گازی ایستاده، اسپیلت، پشت پنجره ای و… توسط توشیبا راه اندازی شد و با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون بیش از صدها نمایندگی خدمات پس از فروش توشیبا در سراسر ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات هستند.
توشیبا از ابتدا به خوبی می دانست موفقیت در فروش و بازاریابی تنها با ارائه خدمات پس از فروش میسر می شود و برای رسیدن به هدف خود شروع به جذب تعمیرکاران با سواد و متخصص نمود، برای مدلهای مختلف کولر گازی دوره های حرفه ای تعمیرات برگزار نمود و تعمیرگاه های خود در سراسر دنیا را به جدیدترین تکنولوژی مجهز نمود.
اکنون شما می توانید برای دریافت خدمات گارانتی به دفترچه لوازم خانگی توشیبا مراجعه نمایید و با نزدیکترین شعبه در منطقه خود تماس حاصل کنید. چنانچه گارانتی دستگاه شما تمام شده نگران نباشید، تنها کافیست با سامانه 54837-021 تماس بگیرید.
ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه تعمیرات لوازم خانگی توشیبا در محل خودتان پس از تماس با سامانه 54837-021
دیدگاه خود را بنویسید