تعمیر یخچال فریزر در محل و منزل

نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر در محل شما

توسط  تعمیرکار باتجربه نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال تهران

02154837

تعمیرات یخچال فریزر در محل

تعمیر یخچال فریزر در محل و منزل شما در کوتاه ترین زمان توسط تعمیرکار حرفه ای نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر کالا تعمیر در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران بزرگ، تمام مناطق استان البرز (کرج) با ضمانت نامه معتبر خدمات.

تعمیر یخچال فریزر قدیمی و جدید به دلیل تنوع در برند و مدل، یکی از خدمات تخصصی و بسیار مشکل در شغل تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود و ما مفتخریم که با 30 سال سابقه در تهران با در اختیار داشتن تعداد زیادی تعمیرکار مجرب و نمایندگی می توانیم تمامی برندهای ایرانی و خارجی یخچال و فریزر خانگی و صنعتی، نیم فریزر و معمولی  را در منزل و محل کار شما رفع اشکال و تعمیر نماییم.

سامسونگ
ال جی
زیمنس
کنوود
هایسنس
دوو
اسنوا
ویرپول
هیوندای
فیلیپس
زیرووات
بکو
بلومبرگ
بیم
الکترولوکس
امرسان
پارس
_

ما در تعمیر یخچال و فریزر بهترین هستیم!

_
1

سرعت در خدمات

کالا تعمیر در سراسر تهران نماینده و تعمیرکار یخچال فریزر حرفه ای دارد و پس از تماس شما تعمیرکار منطقه خودتان به محل اعزام می شود.

2

هزینه کمتر

ما نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر برندهای معتبر هستیم و قطعات اصلی را با نرخ شرکتی محاسبه می کنیم و به شما فاکتور خدمات ارائه می دهیم.

3

استفاده از متخصص

تمامی خدمات در کالاتعمیر توسط متخصص تعمیرات یخچال فریزر صورت می گیرد و کارشناس برند خودتان به محل اعزام می شود.

4

گارانتی خدمات

تعمیر یخچال فریزر شما شامل گارانتی می باشد و چنانچه خرابی مجددا تکرار شود رفع اشکال مجدد شامل هزینه نمیشود.

مدت زمان تعمیر یخچال چقدر است؟

پس از تماس شما با مرکز تعمیرات کالاتعمیر نزدیکترین تعمیرکار به شما خود را به محل می رساند و بلافاصله پس از عیب یابی شروع به ارائه خدمات می نماید. معمولا برای تعمیرات جزئی مثل تعویض کابل برق، تعویض نوار دور درب یخچال، تعویض فیلتر و… کمتر از یک ساعت و برای رفع نشتی گاز و تعمیر و تعویض برد و پنل و قطعات الکترونیکی و… چند ساعت زمان لازم است ولی به طور کلی چه یخچال قدیمی باشد چه جدید تعمیرات در همان روز انجام می شود.

تعمیرات یخچال فریزر

چه زمانی برای تعمیر یخچال فریزر اقدام کنیم؟

معمولا زمانی نیاز به تعمیر یخچال فریزر دارید که یا یخچال به صورت کامل از کار افتاده باشد و یا یکی از مشکلات زیر در آن  رویت شود:

  • پنل برد یخچال سوخته است
  • بست یا لولای درب خراب شده
  • بدنه فریزر از داخل سوراخ شده
  • گاز یخچال خالی شده
  • فریزر یخ نمی زند
  • فریزر روشن نمی شود
  • یخچال صدای غیر طبیعی می دهد
  • خرابی ترموستات (اتوماتیک یخچال)
  • یخچال روشن نمی شود
  • یخچال بیش از اندازه سرد می کند
  • یخچال خنک نمی کند
  • نوار دور درب یخچال خراب شده

به طور کلی تمامی خدمات نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر به صورت حرفه ای نیاز به تعمیرکار دارد و انجام آن توسط افراد غیر حرفه ای باعث خسارت می شود.

عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر در محل شما و جلوی چشم شما و در همان روز انجام می شود و به هیچ عنوان نیاز به انتقال یخچال به تعمیرگاه نیست.
جهت مشاوره رایگان و درخواست تعمیرکار با ما تماس بگیرید   02154837

عیب یابی و سرویس یخچال فریزر

عیب یابی و سرویس یخچال و فریزر اگر هر سال و به صورت منظم انجام شود و مشکلات احتمالی پس از عیب یابی رفع شود یخچال شما هرگز دچار خرابی با هزینه های زیاد نمی شود و در واقع عمر آن افزایش می یابد به خصوص اگر یخچال فریزر قدیمی باشد.

در زمان سرویس یخچال و فریزر توسط سرویس کاران کالاتعمیر تمامی لوله ها و اتصالات موتور و شبکه انتقال گاز خنک کننده و میزان گاز داخل لوله ها چک  شده و در صورت نیاز ترمیم می شود، نوار دور درب و لولا ها و … بررسی می شوند تا خاصیت خود را از دست نداده باشند و برودت از لای درب نشت نکند، صدا و میزان لرزش موتور در هنگام کار مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

نکته: به هیچ عنوان کار عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر خود را به تعمیرگاه ها و تعمیرکاران غیر مجاز و معمولی نسپارید. حتما با یک متخصص تماس بگیرید و مطمئن شوید که برای تعمیر یخچال برند شما دوره دیده و تخصص و تجربه کافی دارد. رعایت این مورد شما را از خسارت دیدن و پرداخت وجه اضافی و ابطال گارانتی یخچال ایمن میسازد.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر یخچال فریزر

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر کالا تعمیر به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده ثبت درخواست خدمات آنلاین شما عزیزان می باشد. شما می توانید از طریق فرم زیر مشخصات و مشکل یخچال خود را ثبت نمایید تا تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان جهت هماهنگی با شما تماس برقرار کنند.

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در محل خودتان پس از تماس با سامانه 54837-021

تعمیر انواع یخچال فریزر خانگی و صنعتی در محل کار و منزل شما

ما برای تعمیر تمام مدلهای یخچال فریزر خانگی و صنعتی در محل کار و منزل شما تعمیرکار با تجربه و دوره دیده داریم و عیب یابی و رفع عیب یخچال شما را به صورت تضمینی و با گارانتی خدمات انجام می دهیم. اگر مدل یخچال شما یکی از موارد زیر است با خیال راحت با ما تماس بگیرید:

  • یخچال درب فرانسوی
  • انواع یخچال صنعتی
  • نیم فریزر
  • یخچال بدون فریزر
  • یخچال فریزر دوقلو
  • یخچال برفک دار
  • یخچال فریزر در بالا
  • یخچال فریزر در پایین
  • یخچال نوفراست (بدون برفک)

ما تمامی این یخچالها را در کوتاه ترین زمان در محل شما و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تعمیر می کنیم و خدمات انجام شده را ضمانت می کنیم.

تعمیر یخچال فریزر برندهای معتبر

ما در تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال فریزر تمامی برندهای معتبر را با استفاده از قطعات اصلی برای شما انجام میدهیم.

نمایندگی های مجاز تعمیر یخچال فریزر در تهران

_

تعمیر یخچال فریزر در شمال تهران

زعفرانیه، الهیه، ولنجک، نیاوران، اندرزگو، جردن، دولت، شریعتی، دروس، ظفر، میرداماد، هروی، قیطریه، کوی فراز، لویزان، شهران، بلوار ارتش و…

تعمیر یخچال فریزر در شرق تهران

رسالت، تهرانپارس، نظام آباد، نیرو هوایی، حکیمیه، زین الدین، نارمک، باقری، استخر، فرجام، امام حسین، افسریه، محلاتی، مشیریه، پیروزی، کلاهدوز و…

تعمیر یخچال فریزر در غرب تهران

اوین درکه، شهرک غرب، شهرک المپیک، سعادت آباد، مرزداران، گیشا، صادقیه، آزادی، تهرانسر، مهرآباد، اکباتان، سه راه آذری،  نواب، هاشمی و…

تعمیر یخچال فریزر در جنوب تهران

شهر ری، باقر آباد، صالح آباد، نازی آباد، 13 آبان، دولت آباد، راه آهن، خانی آباد، شوش، مولوی، پارک شهر، رجایی، نعمت آباد، چیت سازی، بعثت، خزانه و…