تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی

نصب و تعمیرات تلویزیون در تهران و حومه

400+ تعمیرکار و نمایندگی مجاز

تعمیر تلویزیون در تهران

تعمیر تلویزیون در تهران و حومه در کوتاه ترین زمان توسط تعمیرکار حرفه ای نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون (ال ای دی و ال سی دی) کالا تعمیر در مناطق شمال، شرق، غرب و جنوب تهران بزرگ، تمام مناطق استان البرز (کرج) با ضمانت نامه معتبر خدمات.

تعمیر تلویزیون به دلیل تنوع در برند و مدل، یکی از خدمات تخصصی و بسیار مشکل در شغل تعمیرات لوازم خانگی به شمار می رود و ما مفتخریم که در تهران با در اختیار داشتن تعداد زیادی تعمیرکار و نمایندگی می توانیم تمامی برندهای ایرانی و خارجی LED و LCD خم و ساده را نصب، رفع اشکال و تعمیر نماییم.

_

ما در نصب و تعمیر تلویزیون بهترین هستیم!

_
1

سرعت در خدمات

کالا تعمیر در سراسر تهران نماینده و تعمیرکار تلویزیون حرفه ای دارد و پس از تماس شما تعمیرکار منطقه خودتان به محل اعزام می شود.

2

هزینه کمتر

ما نمایندگی تعمیر تلویزیون برندهای معتبر هستیم و قطعات اصلی را با نرخ شرکتی محاسبه می کنیم و به شما فاکتور خدمات ارائه می دهیم.

3

استفاده از متخصص

تمامی خدمات نصب و تعمیر در کالاتعمیر توسط متخصص تعمیرات تلویزیون صورت می گیرد و کارشناس برند خودتان به محل اعزام می شود.

4

گارانتی خدمات

تعمیر تلویزیون شما شامل گارانتی می باشد و چنانچه خرابی مجددا تکرار شود رفع اشکال مجدد شامل هزینه نمیشود.

تعمیرکار تلویزیون

چه زمانی برای سرویس و تعمیر تلویزیون اقدام کنیم؟

زمانی نیاز به تعمیر تلویزیون دارید که یکی از مشکلات زیر در TV شما رویت شود.

  • قطع و وصلی تصویر در حال کار
  • ایراد در منبع تغذیه
  • دکمه های لمسی کار نمی کنند
  • صفحه شکسته است
  • چراغ پاور چشمک می زند
  • رنگها تلویزیون بهم ریخته
  • پنل ال سی دی شکسته است
  • خط عمودی و افقی در تصویر دیده می شود
  • تلویزیون روشن نمی شود
  • تلویزیون تصویر ندارد
  • صدای تلویزیون قطع شده
  • تلویزیون ناگهان خاموش می شود

تعمیر تلویزیون در محل

نصب، عیب یابی و تعمیرات تلویزیون در محل شما و جلوی چشم شما و در همان روز انجام می شود و در اکثر موارد نیاز به انتقال تا تعمیرگاه نیست.

تعمیرات تلویزیون های LCD و LED در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل یکی از خدمات کالاتعمیر است که به جهت راحتی مشتریان و رهایی از دردسرهای حمل و نقل دستگاه تا تعمیرگاه و همچنین اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات اورجینال و اصلی ارائه می شود. ما خدمات پس از فروش برندهای ایرانی و خارجی معتبر را در منزل به شما ارائه می کنیم.

در زمان تعمیر تلویزیون صفحه نمایش (ال سی دی و ال ای دی) و تمامی قطعات الکترونیکی مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند. همچنین در صورتی که صفحه شکسته یا سوخته باشد خدمات تعویض صفحه نمایش برای شما انجام می شود.

تعمیر تلویزیون در منزل

ثبت سفارش آنلاین تعمیر تلویزیون

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون کالا تعمیر به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده ثبت درخواست خدمات آنلاین شما عزیزان می باشد. شما می توانید از طریق فرم زیر مشخصات و مشکل تلویزیون خود را ثبت نمایید تا تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان جهت هماهنگی با شما تماس برقرار کنند.

ارجاع تماس شما به نزدیکترین تعمیرگاه لوازم خانگی در محل خودتان پس از تماس با سامانه 54837-021

تعمیر تلویزیون برندهای معتبر

ما در تعمیرگاه مجاز تلویزیون تعمیرات تمامی برندهای معتبر را با استفاده از قطعات اصلی و فابریک برای شما انجام میدهیم.

نمایندگی های مجاز تعمیر تلویزیون در تهران

_

تعمیر تلویزیون در شمال تهران

زعفرانیه، الهیه، ولنجک، نیاوران، اندرزگو، جردن، دولت، شریعتی، دروس، ظفر، میرداماد، هروی، قیطریه، کوی فراز، لویزان، شهران، بلوار ارتش و…

تعمیر تلویزیون در شرق تهران

رسالت، تهرانپارس، نظام آباد، نیرو هوایی، حکیمیه، زین الدین، نارمک، باقری، استخر، فرجام، امام حسین، افسریه، محلاتی، مشیریه، پیروزی، کلاهدوز و…

تعمیر تلویزیون در غرب تهران

اوین درکه، شهرک غرب، شهرک المپیک، سعادت آباد، مرزداران، گیشا، صادقیه، آزادی، تهرانسر، مهرآباد، اکباتان، سه راه آذری،  نواب، هاشمی و…

تعمیر تلویزیون در جنوب تهران

شهر ری، باقر آباد، صالح آباد، نازی آباد، 13 آبان، دولت آباد، راه آهن، خانی آباد، شوش، مولوی، پارک شهر، رجایی، نعمت آباد، چیت سازی، بعثت، خزانه و…